Raport: kreatywność w biznesie. Przyszłość sektora kreatywnego w Polsce.
Publikacja w kompleksowy sposób opisuje kreatywność, w jej różnych formach i przejawach, przede wszystkim w kontekście rynkowym, a jej celem jest uporządkowanie wiedzy na temat sektora kreatywnego w Polsce. Publikacja zawiera eksperckie analizy na temat wyzwań i szans dla branży, korzystając z szerokiego podejścia, w którym połączone zostały twórcze dziedziny, takie jak sztuka, z ich rynkowymi i praktycznymi aspektami, jak reklama, czy moda.
Jednym z zaproszonych do publikacji ekspertów jest Włodzimierz Schmidt, który opisuje nadchodzące wyzwania dla sektora kreatywnego w kontekście pracy w digital marketingu.
W DNA branży kreatywnej wpisany jest rozwój, a ostanie lata przyniosły wyjątkową intensyfikację innowacji. Tym, co niewątpliwie stanowi siłę napędową zmian w marketingu i reklamie cyfrowej, jest rewolucja technologiczna, skutkująca nie tylko pojawieniem się nowych trendów, narzędzi i sposobów komunikacji, ale również — wielu nowych wyzwań.
Dlatego też rozwój kompetencji w branży staje się w tej chwili zagadnieniem kluczowym. Potrzebujemy coraz więcej wykwalifikowanych pracowników, którzy nieustanie będą rozwijać umiejętności. Aktualizowanie na bieżąco wiedzy stanowi must — have każdego marketera. (…) – pisze w raporcie Prezes Zarządu IAB Polska.
Raport ma stanowić punkt wyjścia do dalszej debaty o roli kreatywności w rozwoju biznesu i innowacji, także w kontekście nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja.
Raport Kreatywność w biznesie. Przyszłość sektora kreatywnego w Polsce do pobrania jest tutaj >
To wydarzenie zostało objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.