Tim Cook czterema słowami broni Apple spóźniającego się z wprowadzeniem sztucznej inteligencji

cyberfeed.pl 2 dni temu


Podczas gdy iPhone’a 16 chodziło o uruchomienie Inteligencja Applewielu zarzucało firmie spóźnienie się na sztuczna inteligencja impreza. Rzeczywiście, wczorajszy nowy artykuł sugerował, iż taki pogląd jest podzielane przez wiele osób w firmie.

Ale Jabłko Dyrektor generalny Tima Cooka w nowym wywiadzie przekonuje, iż nie widzi tego w ten sposób i twierdzi, iż firma nie spieszyła się ze sztuczną inteligencją z tego samego powodu, dla którego robi to przy każdej innowacji…

„Nie pierwszy, ale najlepszy”

Cook rozmawiał z the WSJ Bena Cohena.

Istnieje jedna idea, która odzwierciedla podejście do innowacji, dzięki której to wszystko jest możliwe — i być może jest ona najbliższa wielkiej, jednolitej teorii Apple. To filozofia zaledwie czterech słów opisujących przeszłość, teraźniejszość i zdecydowanie przyszłość Apple. Cztery słowa, które pomogą wyjaśnić dlaczego Ten był rokiem, w którym firma zajęła się obliczeniami przestrzennymi i sztuczną inteligencją. Podczas jednego z tych epokowych lat, kiedy wydawało się, iż wszystko znów się zmieni, słyszałem je w kółko w rozmowach z dyrektorami Apple i samym Cookiem: Nie pierwszy, ale najlepszy.

Cook szerzej rozwinął te cztery słowa w długim wywiadzie przeprowadzonym tego lata w Caffè Macs na terenie kampusu Apple, gdzie zrównoważony i zwykle powściągliwy dyrektor generalny wyjaśnił, iż najwyższym priorytetem jego firmy jest dostarczanie wspaniałych produktów, które wzbogacają życie ludzi.

Cook mówi, iż czasem można być pierwszym I najlepiej, ale za każdym razem, gdy musisz wybierać między nimi, jest tylko jedna odpowiedź.

Jeśli możemy zrobić tylko jedno, nie ma tutaj wątpliwości. jeżeli porozmawiasz ze 100 osobami, 100 z nich powie Ci: Chodzi o bycie najlepszym.

Dobra sztuczna inteligencja robi „głęboką różnicę”

Cook słynie z czytania e-maili od klientów i powiedział Jimmy’emu Fallonowi w zeszłym miesiącu iż teraz używa Apple Intelligence do ich podsumowania.

„To zmieniło moje życie” – mówi. „Naprawdę tak.”

Zapytany, jak bardzo zmieni to życie klientów Apple, nie ma wątpliwości.

„Głęboko inny” – powiedział. Umieszcza Apple Intelligence w tym samym panteonie innowacyjnych, przełomowych rozwiązań, co kółko do klikania w iPodzie i interfejs dotykowy w iPhonie. „Myślę, iż spojrzymy wstecz i okaże się, iż to jedna z tych kieszeni powietrznych, która skierowała nas na inną ścieżkę technologiczną” – mówi.

Apple Vision odniesie powolny sukces

Cook uważa, iż ​​to samo dotyczy produktów Apple Vision. Chociaż choćby dyrektor generalny używa go głównie jako bardzo drogiego sposobu oglądania filmów i przyznaje, iż jest to w tej chwili produkt niszowy, twierdzi, iż żadna z odnoszących sukcesy linii produktów Apple nie zyskała popularności z dnia na dzień.

„Przy cenie 3500 dolarów nie jest to produkt masowy” – mówi Cook. „W tej chwili jest to produkt wcześnie wdrażany. Ludzie, którzy już dziś chcą mieć technologię jutra — właśnie dla nich jest ona przeznaczona. Na szczęście na tym obozie jest wystarczająco dużo ludzi, iż jest to ekscytujące”. […]

Jeśli wątpisz w Vision Pro, możesz mieć rację. Albo możesz się mylić tak samo, jak sceptycy, którzy odrzucili iPody, iPhone’y i AirPods. A z sukcesu kultowych produktów firmy Cook nauczył się jeszcze jednej rzeczy.

„To nie następuje z dnia na dzień” – mówi. „Żadne z nich tego nie zrobiło”.

Zdjęcie: Jabłko

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału