Większość użytkowników iPhone’ów nie widzi wartości w funkcjach Apple Intelligence

imagazine.pl 1 tydzień temu

Z badania SellCell wynika, iż choć sztuczna inteligencja (AI) jest ważnym czynnikiem przy wyborze telefona, większość użytkowników iPhone’ów uważa dotychczasowe funkcje Apple Intelligence za mało wartościowe.

Kluczowe dane, które podało SellCell mówią o tym, że:

  • 47,6% użytkowników iPhone’ów uważa AI za istotny element przy wyborze telefonu (dla porównania: 23,7% użytkowników Samsunga).
  • 73% użytkowników Apple Intelligence i 87% użytkowników Galaxy AI twierdzi, iż funkcje te „dodają kilka wartości” lub „są mało przydatne”.

Najpopularniejsze funkcje Apple Intelligence, wg respondentów to:

  1. Narzędzia do pisania (72%)
  2. Podsumowania powiadomień (54%)
  3. Priorytetowe wiadomości (44,5%)
  4. Porządkowanie zdjęć (29,1%)
  5. Smart Reply w Mail i Wiadomościach (20,9%)

Wraz z iOS 18.2 Apple wprowadziło Genmoji i integrację z ChatGPT – Siri może przekierowywać pytania bezpośrednio do ChatGPT po komendzie „Ask ChatGPT”. Czy to coś zmieni? Czas pokaże.

W Polsce AI zadebiutuje w kwietniu 2024 roku.

Jeśli artykuł Większość użytkowników iPhone’ów nie widzi wartości w funkcjach Apple Intelligence nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału