Facebook competes for users’ attention by exploiting its knowledge of their anxieties and weaknesses, and the buttons which are supposed to hide unwanted content do not work as they promise. A new study by the Panoptykon Foundation led by Piotr Sapieżyński, PhD, of Northeastern University (Boston) has been released.
Algorithms of Trauma 2. How Facebook Feeds on Your Fears
panoptykon.org 1 rok temu
Facebook competes for users’ attention by exploiting its knowledge of their anxieties and weaknesses, and the buttons which are supposed to hide unwanted content do not work as they promise. A new study by the Panoptykon Foundation led by Piotr Sapieżyński, PhD, of Northeastern University (Boston) has been released.
- Strona główna
- Prywatność
- Algorithms of Trauma 2. How Facebook Feeds on Your Fears
Powiązane
Twój oddech jest jak odcisk palca. Może zdradzić emocje
3 tygodni temu
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 miesiąc temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
1 miesiąc temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
1 miesiąc temu
OSINT w e-commerce: jak wykorzystać biały wywiad do zdobycia...
2 miesięcy temu
Narzędzia OSINT w praktyce – zadania, zastosowania i wyzwani...
2 miesięcy temu
OSINT – nowość czy coś co istnieje od lat?
2 miesięcy temu
UOKiK dostał reprymendę. Podsłuchy wyłączone z postepowania ...
2 miesięcy temu
Polecane
Nie chcą masztu „przy plaży”. Zapowiadają protesty
2 tygodni temu