Facebook competes for users’ attention by exploiting its knowledge of their anxieties and weaknesses, and the buttons which are supposed to hide unwanted content do not work as they promise. A new study by the Panoptykon Foundation led by Piotr Sapieżyński, PhD, of Northeastern University (Boston) has been released.
Algorithms of Trauma 2. How Facebook Feeds on Your Fears
panoptykon.org 2 lat temu
Facebook competes for users’ attention by exploiting its knowledge of their anxieties and weaknesses, and the buttons which are supposed to hide unwanted content do not work as they promise. A new study by the Panoptykon Foundation led by Piotr Sapieżyński, PhD, of Northeastern University (Boston) has been released.
- Strona główna
- Prywatność
- Algorithms of Trauma 2. How Facebook Feeds on Your Fears
Powiązane
Larry Ellison. Wybraliśmy postać roku | Co to będzie
1 tydzień temu
Inwigilacja przedsiębiorców?
2 tygodni temu
Jak skutecznie uniknąć kary za zmowę cenową
1 miesiąc temu
Polecane
Nie chcą masztu, bo mają światłowód. „Będziemy narażeni”
1 tydzień temu
Patriot-prezentuje-serię-dysków-SSD-Viper-PV563
1 miesiąc temu
Światłowód wreszcie za sensowną kasę. Brałbym w ciemno
1 miesiąc temu


















