LinkedIn planuje wkroczyć w świat gier

itweek.pl 1 miesiąc temu

Jak informuje portal TechCrunch, LinkedIn zamierza rozszerzyć swoją działalność, wkraczając w świat gier. Nima Owji, jeden z obserwatorów aplikacji, zauważył, iż platforma ta, głównie znana z możliwości nawiązywania kontaktów zawodowych i poszukiwania pracy, teraz kieruje swoją uwagę w stronę gamingu.

LinkedIn, będący własnością Microsoftu, zyskał reputację jako miejsce, gdzie ludzie mogą budować swoją sieć kontaktów zawodowych, zdobywać wiedzę oraz szukać nowych możliwości zatrudnienia — sektor, który w tej chwili przyciąga ponad miliard użytkowników. Teraz, według doniesień TechCrunch, firma ta podjęła decyzję o eksploracji nowego obszaru, jakim są gry.

TechCrunch informuje, iż LinkedIn planuje wykorzystać popularność prostych gier logicznych, które stały się prawdziwym hitem, przyciągając miliony graczy. W ramach tych starań, platforma już pracuje nad kilkoma projektami, w tym grami o nazwach “Queens”, “Inference” i “Crossclimb”.

BREAKING: #LinkedIn is working on IN-APP GAMES!

There are going to be a few different games and companies will be ranked in the games based on the scores of their employees!

Pretty cool and fun, in my opinion! pic.twitter.com/hLITqc8aqw

— Nima Owji (@nima_owji) March 16, 2024

Nima Owji oraz inni badacze aplikacji zaczęli znajdować w kodzie wskazówki, które wskazują na prace, jakie LinkedIn podejmuje w kierunku gier. Owji zauważył, iż jednym z pomysłów, nad którymi LinkedIn prowadzi eksperymenty, jest organizacja wyników graczy według miejsc pracy, a firmy otrzymują “klasyfikację” na podstawie tych wyników.

Idź do oryginalnego materiału