Nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia

itweek.pl 1 miesiąc temu

W ciągu blisko dwudziestu pięciu lat kariery zawodowej Edyta Malesza-Malatrat zdobyła doświadczenie na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii, zarządzając rozbudowanymi strukturami marketingowymi między innymi w takich globalnych firmach jak Procter & Gamble, Cisco i SAP. Z dynamicznym rynkiem technologii B2B związana jest od 2016 roku. Obejmowała stanowiska dyrektorki ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektorki marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w SAP, wcześniej zaś w Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.

Jako innowacyjny partner technologiczny dla małych i średnich przedsiębiorstw Grupa Symfonia już teraz jest liderem w swoim segmencie. Plany i ambicje firmy rosną, dlatego jako nowy CMO widzę ogromy potencjał wzrostu i ekspansji na nowe rynki. Razem z moim zespołem będziemy dążyć do tego, aby wzmocnić pozycję Symfonii na rynku środkowoeuropejskim. Strategię marketingową, której celem jest wsparcie firmy w dalszej ekspansji, opieramy na celach biznesowych, potrzebach klientów i obserwacjach dynamiki rynku. Tworzymy plany marketingowe, które napędzają markę, zwiększają liczbę nowo pozyskanych klientów i przychody naszej organizacji – mówi Edyta Malesza-Malatrat.

Wierzę w pozytywny leadership oparty na rozwijaniu zespołu przez coaching, mentoring i mądry feedback.

Edyta Malesza-Malatrat

Edyta Malesza-Malatrat jest ekspertką w obszarach kształtowania rynku docelowego, identyfikowania motorów wzrostu, projektowania GTM i strategii marketingowej. Ma doświadczenie w przeprowadzaniu dużych transformacji organizacyjnych i cyfrowych marketingu. Uważa, iż marketing B2B w firmach SaaS jest krytycznym motorem wzrostu i rozwoju firmy. Chętnie występuje jako ekspertka podczas branżowych paneli i prelekcji.

Prywatnie Edyta jest wielką miłośniczką kultury i kuchni francuskiej, fanką edukacji wielojęzykowej i sportu – biega i dużo jeździ na rowerze.

Grupa Symfonia

Symfonia jest partnerem technologicznym małych i średnich przedsiębiorstw w procesie cyfryzacji. Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań informatycznych, w tym chmurowych, przeznaczonych do obsługi i automatyzacji finansów czy księgowości, kadr i płac oraz HR, wsparcia sprzedaży, zarządzania magazynem, zarządzania produkcją, elektronicznego obiegu dokumentów oraz analizy danych. Dopasowuje swoje rozwiązania do indywidualnych potrzeb biznesu, najnowszych trendów i zmieniającego się otoczenia prawnego.

Z rozwiązań oferowanych przez Grupę Symfonia korzysta przeszło 50 tysięcy mikro, małych i średnich firm oraz biur rachunkowych w Polsce i Rumunii.

Symfonia funkcjonuje na rynku od blisko 30 lat. w tej chwili jako Grupa Symfonia realizuje strategię rozwoju poprzez wzrost organiczny i akwizycje m.in. Reset2.pl, Cloud Planet S.A., Skanuj.to, HRTec, eDokumenty, moreBIT, czy rumuński Softeh Plus. Grupę wspierają fundusz private equity z Doliny Krzemowej Accel-KKR, specjalizujący się w inwestycjach technologicznych oraz fundusz Mid Europa Partners, aktywny w Europie Środkowo-Wschodniej.

W ramach Fundacji Symfonia firma realizuje politykę społecznej odpowiedzialności, konsekwentnie wspierając przedsiębiorczość wśród kobiet oraz rozwijając edukację w obszarze STEM wśród dziewczynek. Budując biznes skoncentrowany na ludziach, Symfonia angażuje się w rozwój świadomości klimatycznej poprzez promocję cyfryzacji, digitalizacji obiegu dokumentów oraz zmniejszenia śladu węglowego.

Idź do oryginalnego materiału