Openai po prostu się dał Pełna rebrandw komplecie z nową paletą pisma, logo i kolorów, jak wyjaśniono Tapeta W wywiadzie na temat procesu zmian. Będziesz musiał uważnie przyjrzeć się różnicy między logo Redrajn a jego starym, ale porównanie obok siebie pokazuje zaktualizowane „kwiat” z nieco większą przestrzenią w środkowej i czystszych liniach.
Chociaż oryginalne logo zostało zaprojektowane przez dyrektora generalnego Openai, Sam Altman i współzałożycielkę Ilyę Sutskever, wewnętrzny zespół projektowy prowadzony przez Veita Moellera i Shannona Jagera tym razem, zamierzając stworzyć „bardziej ekologiczną i bardziej ludzką” tożsamość tożsamości W Tapeta Raporty.
W ramach Rebrand Openai pokazał nowy krój pisma – zwany openai sans – który mówi „łączy geometryczną precyzję i funkcjonalność z zaokrąglonym, przystępnym charakterem”. Teraz używa tego kroju pisma w openai Word Marmark, który ma „O” z idealnie okrągłym zewnętrznym i niedoskonałym wnętrzem „do przeciwdziałania każdej robotycznej precyzji i sprawić, iż wszystko wydaje się bardziej ludzkie”, powiedział Moeller, według Tapeta.
Zapytany, czy Openai korzystał z narzędzi firmy, takich jak Chatgpt do tworzenia projektów, powiedział Moeller Tapeta iż zespół użył go tylko do pomocy w obliczeniu różnych wag.
„Współpracujemy z wiodącymi ekspertami w dziedzinie fotografii, typografii, ruchu i projektowania przestrzennego, jednocześnie integrując narzędzia AI, takie jak Dall · E, Chatgpt i Sora jako partnerzy myślowe”, powiedzieli projektanci Openai Tapeta. „To podwójne podejście – w którym ludzka intuicja spełnia potencjał generatywny AI – pozwala nam stworzyć markę, która jest nie tylko innowacyjna, ale głęboko ludzka”.