DevTalk #110 – O Event Storming z Mariuszem Gil

devtalk.pl 4 lat temu

EventStorming tworzy przestrzeń do dyskusji nad projektami, z perspektywy wiedzy technicznej i oczekiwań biznesu. Potrafi znacząco usprawnić projekty, a choćby zablokować te, które nie mają racji bytu. Dobrze przeprowadzony ES wymaga dobrego przygotowania i obeznania w umiejętnościach miękkich. Jak już wielokrotnie mówiliśmy w DevTalku, samo klepanie kodu już nie wystarcza!

Nasz dzisiejszy gość jest mocno zaangażowany w rozwój oraz praktyczne zastosowania EventStormingu, więc dostaniemy porządną dawkę informacji z najczystszego źródła wiedzy. Panie i Panowie, powitajcie Mariusza Gila!

Mariusz jest architektem oprogramowania, trenerem, ex-CTO, z branżą IT związany od ponad 20 lat. Pasjonuje się projektowaniem i implementacją systemów o złożonych wymaganiach biznesowych, machine-learningiem i rozwiązaniami, które można przełożyć na realną wartość biznesową dla klienta. Mówca i organizator eventów dla deweloperów, chcących rozwijać swoje umiejętności zawodowe. w tej chwili związany z Source Ministry oraz Bottega IT Minds, gdzie ma okazję pracować z wieloma zespołami deweloperskimi w Polsce i Europie.

Ze sto dziesiątego odcinka DevTalk dowiesz się:

  • jakie są różnice między EventStormingiem a event sourcingiem?
  • co to jest EventStorming?
  • po co się go przeprowadza?
  • jaka jest pozycja EventStormingu w DDD?
  • ABC sesji stormingu: po co, kto, jak często?
  • czy ES to framework rozwiązujący wszystkie problemy?
  • czy ES powinna wspierać jakaś technologia?

PS. Podobał Ci się ten odcinek? Zostaw opinię i gwiazdki na iTunes, żebym miał stały dopływ endorfin i wypuszczał kolejne świetne DevTalki.

A teraz… PLAY!


Zasubskrybuj podcast (e-mail, iTunes) lub ściągnij ten odcinek w mp3.

Linki:


Koniecznie zostaw komentarz: jak Ci się podoba odcinek?
Nie zapomnij też dołączyć do społeczności DevTalk na Facebooku i Twitterze :)!
Zapisz się również na Newsletter, aby nie przegapić żadnego odcinka!

Muzyka wykorzystana w intro:
“Misuse” Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Idź do oryginalnego materiału