W konkursie IAB MIXX Awards 2024 o statuetki walczyło 155 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 55 nominacji, w 16 kategoriach.
2024 był dla nas rokiem podsumowań. Jako IAB Polska obchodziliśmy 25-lecie istnienia – taka rocznica to dobra okazja do przyjrzenia się przemianom, jakie dokonały się w tym czasie w reklamie cyfrowej i całym ekosystemie digitalowym. A było ich naprawdę wiele. Wystarczy tylko porównać pierwsze reklamy online – czarne, statyczne bannery z call to action z 1994 roku i dzisiejsze rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które są już codziennością marek i marketerów w każdej niemal branży.
Digital dziś to nie dodatek do marketingu, ale jego główny motor, który już dawno przekroczył Rubikon połowy wydatków na działania reklamowe. I taki obraz rynku marketingu online zobaczyliśmy w zgłoszeniach do konkursu IAB MIXX Awards 2024 – rozwojowi technologicznemu towarzyszą coraz bardziej kreatywne formy przekazu, które w sposób przemyślany dopasowane są do grupy docelowej
– mówią Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo, Zarząd IAB Polska
Casebook IAB MIXX Awards 2024 zawiera szczegółowe case studies wszystkich zwycięskich projektów. Dostępny jest jako serwis online i publikacja pdf.