Rola technicznego konsultanta w IT. Gość: Adam Morawski - POIT 188

feeds.buzzsprout.com 1 rok temu

Witam w sto osiemdziesiątym ósmym odcinku podcastu „Porozmawiajmy o IT”. Tematem dzisiejszej rozmowy jest rola technicznego konsultanta w IT.

Dziś moim gościem jest Adam Morawski – Strategic Consulting Manager w SPOC odpowiedzialny za szeroko rozumianą wspólną ewolucję w aspekcie ludzkim, strategicznym, operacyjnym i procesowym. Od dobrych 16 lat blisko związany z tematyką IT Service Management / Enterprise Service Management. Czerpiący energię ze szczęścia innych, lubiący obserwować i wsłuchiwać się w rytm otoczenia przemieszczając się rowerem.

W tym odcinku o technicznym konsultancie w IT rozmawiamy w następujących kontekstach:

  • na czym polega rola konsultanta w świecie IT?
  • co powoduje, iż konsultanci są uznawani za jeden z zawodów przyszłości?
  • jak konsultanci w praktyce nadążają za zmiennością branży?
  • rola konsultanta a oczekiwania klienta
  • dlaczego Consulting jest tak istotny w budowaniu wspólnego sukcesu i dalszego rozwoju?
  • co powoduje iż klienci zmieniają swoje oczekiwania względem software house’ów/swoich dostawców?
  • consulting jako odpowiedź na potrzeby i wyzwania klientów
  • jakie najczęstsze ścieżki kariery obserwujesz wśród konsultantów?
  • jakie są minusy bycia w takiej roli?


Subskrypcja podcastu:


Linki:


Wsparcie:


Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze, pisz do mnie śmiało na krzysztof@porozmawiajmyoit.pl

https://porozmawiajmyoit.pl/188

Idź do oryginalnego materiału