Być bliżej społeczności IT. To zadanie stawia sobie wiele organizacji, ale i firm zajmujących się tworzeniem oprogramowania. SoftServe, międzynarodowa firma zatrudniająca ponad 1 000 pracowników, zakończyła się właśnie w podróż po polskich politechnikach. Podczas RoadShow zespół przybliżył studentom, jak od środka działa branża IT.
Londyński bus odwiedził studentów z Politechniki Lubelskiej, Politechniki Rzeszowskiej, Politechniki Krakowskiej, Politechniki Gdańskiej oraz Politechniki Łódzkiej. O idei stojącej za RoadShow Poland rozmawialiśmy z Magdą Richtą, Senior Brand Specialist.
W tym roku odwiedziliście Lublin, Rzeszów, Kraków i Gdańsk. Skąd wybór właśnie tych miast?
Realizujemy wiele ciekawych projektów, do których poszukujemy młodych i zdolnych osób, które razem z nami będą tworzyć nowoczesne rozwiązania technologiczne dla największych firm z całego świata. Dlatego pojawiliśmy się w miastach, w których mieszczą się politechniki, aby móc zainteresować studentów naszą firmą i tym, co tworzymy. W Gdańsku stosunkowo niedawno otworzyliśmy swoje biuro, w Krakowie mamy w tej chwili swoją przestrzeń coworkingową, zaś w Rzeszowie i Lublinie SoftServe nie ma jeszcze swoich biur. Stąd nasza wizyta właśnie w tych miastach – naszym celem było pokazanie studentom, iż z powodzeniem działamy na polskim rynku i warto do nas dołączyć.
Jaka idea stoi za RoadShowem? Co jest jego celem?
Mamy wiele do zaoferowania jako firma i chcemy, by wieść o nas dotarła do każdego zakątka naszego kraju. Dzięki tego typu wydarzeniom zwiększamy świadomość marki na rynku i przede wszystkim mamy okazję pokazać, dlaczego warto u nas pracować i wśród wszystkich obecnych na rynku firm IT warto wybrać właśnie SoftServe. A powodów jest wiele – poczynając od interesujących projektów z wielu branż, poprzez pracę z najnowszymi technologiami i dobrą atmosferę pracy, na bogatej ofercie benefitów i pracy w 100 proc. zdalnej kończąc.